Összes oldalmegjelenítés

2011. november 29., kedd

Közérdekű közlemény :)

Sziasztok!
Fent van a 4. fejezet! Köszön9m azoknak, akik eddig elolvasták, és kérek mindenkit, hogy írjon kommenteket, mert nem nagyon érkeznek :(
Eddig volt kész a történetem, ezentúl hosszabb időközönként fognak jönni, ahogy van időm, mindig le szoktam ülni egy kicsit a gép elé :)
Amint láttátok, vannak szavazások, hogyha már erre tévedtek, pihenjetek meg nálam *csak hogy költői legyek :D* és szavazzatok :)
Mindenkinek ajánlom a Breaking Dawn című filmet, aki még nem látta, mert én is nagyon szeretem :) Szerintem elég jól sikerült, a film, bár nekem a könyv jobban tetszett. Eléggé rövidre sikerültek a részek, én úgy vettem észre, hogy a könyve minden sokkal bővebben volt leírva, de tudom, így is két részre kellett szedni.
Háát, akinek kedve támadt hozzá, annak jó mozizást kívánok, de a könyvet is ajánlom :)
                                                             Mindenkinek jó hetet!
                                                                 Evalight :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése